Browsing Lenguas Modernas by Title
Now showing items 262-281 of 1251
-
Developing form/function relations in narrative texts
Lenguas Modernas; Núm. 24 (1997); 45 - 58. -
Development of syntactic complexity in narrative and explicative texts written by high school students
Lenguas Modernas; Núm. 47 (2016): Primer Semestre; Pág. 9 - 40. -
Development of syntactic complexity in narrative and explicative texts written by high school students
Lenguas Modernas; Núm. 47 (2016): Primer Semestre; Pág. 9 - 40. -
Dialectal variation by learners of Spanish in an immersion setting abroad: A quantitative analysis of leísta use in spoken and written discourses
Lenguas Modernas; Núm. 43 (2014): Primer Semestre; Pág. 97 - 112. -
Dictionaries and collocational competence. An empirical study
Lenguas Modernas; Núm. 47 (2016): Primer Semestre; Pág. 75 - 90. -
Didacta 1975
Lenguas Modernas; Núm. 2 (1975); 91 - 92. -
Didacta 1975
Lenguas Modernas; Núm. 2 (1975); 91 - 92. -
Die landeskunde und ihre methodik
Lenguas Modernas; Núm. 2 (1975); 87 - 89. -
Die landeskunde und ihre methodik
Lenguas Modernas; Núm. 2 (1975); 87 - 89. -
Differences between A1-A2 and B1 learners’ beliefs about english language learning
Lenguas Modernas; Núm. 53 (2019): Primer semestre; pp. 49-66. -
Differences between A1-A2 and B1 learners’ beliefs about english language learning
Lenguas Modernas; Núm. 53 (2019): Primer semestre; pp. 49-66. -
Dificultad léxica de textos de divulgación científica y de ciencia ficción: estudio comparativo
Lenguas Modernas; Núm. 31 (2006); 21 - 39. -
Dificultad léxica de textos de divulgación científica y de ciencia ficción: estudio comparativo
Lenguas Modernas; Núm. 31 (2006); 21 - 39. -
Dificultades iniciales de escolares adolescentes en el procesamiento de fuentes múltiples expositivo-narrativas
Lenguas Modernas; Núm. 26-27 (1999); 53 - 64. -
Dificultades iniciales de escolares adolescentes en el procesamiento de fuentes múltiples expositivo-narrativas
Lenguas Modernas; Núm. 26-27 (1999); 53 - 64. -
Discourse action of teachers and learners in oral interaction tasks in Spanish as second language. A case study
Lenguas Modernas; Núm. 44 (2014): Segundo Semestre; Pág. 11 - 30. -
Discourse analysis, coherence, and reading instruction
Lenguas Modernas; Núm. 22 (1995); 69 - 88. -
Discourse analysis, coherence, and reading instruction
Lenguas Modernas; Núm. 22 (1995); 69 - 88. -
Discourse and inequality
Lenguas Modernas; Núm. 21 (1994); 19 - 37. -
Discourse and inequality
Lenguas Modernas; Núm. 21 (1994); 19 - 37.