Browsing Lenguas Modernas by Title
Now showing items 466-485 of 1251
-
Fonología generativa (y sus posibles aplicaciones a la enseñanza de la pronunciación)
Lenguas Modernas; Núm. 2 (1975); 21 - 32. -
Fonología generativa (y sus posibles aplicaciones a la enseñanza de la pronunciación)
Lenguas Modernas; Núm. 2 (1975); 21 - 32. -
Foreign Language Teaching to Older Adults
Lenguas Modernas; Núm. 37 (2011): Primer semestre; Pág. 55-62. -
Foreign Language Teaching to Older Adults
Lenguas Modernas; Núm. 37 (2011): Primer semestre; Pág. 55-62. -
Foreign language writing anxiety among preservice EFL Teachers
Lenguas Modernas; Núm. 33 (2009): Primer semestre; Pág. 21-31. -
Foreign language writing anxiety among preservice EFL Teachers
Lenguas Modernas; Núm. 33 (2009): Primer semestre; Pág. 21-31. -
Formarse para formar en el ámbito de las lenguas modernas. Traducción e Interpretación: una necesidad de la sociedad digital y global actual
Lenguas Modernas; Núm. 58 (2021): Segundo semestre; pp. 9-11. -
Fossilization and an emerging social dialect
Lenguas Modernas; Núm. 15 (1988); 115 - 123. -
Fossilization and an emerging social dialect
Lenguas Modernas; Núm. 15 (1988); 115 - 123. -
Fossilization in second language acquisition: some experimental data from the second language classroom
Lenguas Modernas; Núm. 15 (1988); 105 - 113. -
Fossilization in second language acquisition: some experimental data from the second language classroom
Lenguas Modernas; Núm. 15 (1988); 105 - 113. -
Francisco Yus. Ciberpragmática. El uso del lenguaje en Internet. Barcelona: Editorial Ariel, 2001
Lenguas Modernas; Núm. 28-29 (2001); 313 - 319. -
Francisco Yus. Ciberpragmática. El uso del lenguaje en Internet. Barcelona: Editorial Ariel, 2001
Lenguas Modernas; Núm. 28-29 (2001); 313 - 319. -
Francois Victor Tochon, PH.D. Signs and Symbols in Education: Educational Semiotics
Lenguas Modernas; Núm. 45 (2015): Primer Semestre; Pág. 153 - 155. -
Francois Victor Tochon, PH.D. Signs and Symbols in Education: Educational Semiotics
Lenguas Modernas; Núm. 45 (2015): Primer Semestre; Pág. 153 - 155. -
From complex sentences to efficient discourse: Syntactic maturity, sentence combining and writing in a second language
Lenguas Modernas; Núm. 9-10 (1982); 37 - 45. -
From complex sentences to efficient discourse: Syntactic maturity, sentence combining and writing in a second language
Lenguas Modernas; Núm. 9-10 (1982); 37 - 45. -
FROM THE ANALYSIS OF SYNTACTIC TRANSFERS TO THE DEFINITION OF DIDACTIC PRINCIPLES FOR THE TEACHING OF GRAMMAR IN FRENCH L3
Lenguas Modernas; Núm. 49 (2017): Primer semestre; Pág. 27 - 52. -
FROM THE ANALYSIS OF SYNTACTIC TRANSFERS TO THE DEFINITION OF DIDACTIC PRINCIPLES FOR THE TEACHING OF GRAMMAR IN FRENCH L3
Lenguas Modernas; Núm. 49 (2017): Primer semestre; Pág. 27 - 52. -
Gabriele Kasper y Kenneth Rose. Pragmatic Development in a Second Language. Oxford: Blackwell, 2002
Lenguas Modernas; Núm. 30 (2004); 201 - 209.