Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 47-66 of 373
-
Clinical teaching of law and telepresence: An applied case analysis of the Covid-19 pandemic
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 177-198. -
CODICE-Derecho measuring instrument and its application in the Faculty of Law of Universidad de Chile
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 2-19. -
CODICE-Derecho measuring instrument and its application in the Faculty of Law of Universidad de Chile
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 1 (2014); Pág. 2-19. -
Collaborative learning within legal clinics: A today’s professional world necessary mutualistic symbiotic relationship
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 249-272. -
Comparative legal education and legal culture
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 21-36. -
Comparative legal education and legal culture: trasplants and resistance
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 2 (2019); 21-36. -
Competence-based training and pedagogical practices
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 1 (2019); 79-100. -
Competence-based training and pedagogical practices: reflections on the curriculum redesign model of the law career at Atacama University
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 1 (2019); 79-100. -
Competency assessment: Design of a proposal for the cycle evaluation in the Law career
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 263-282. -
Competency-based training and law teaching
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 104-113. -
Competency-based training and law teaching
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 1 (2014); Pág. 104-113. -
Comprehensive methodological system of Constitutional Law learning from the experience: a network of teaching strategies.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 68 - 82. -
Comprehensive methodological system of Constitutional Law learning from the experience: a network of teaching strategies.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 1 (2015); Pág. 68 - 82. -
Constructivism as a strategy for the renewal of law teaching
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 1-12. -
Contextualized cognition
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 40-63. -
Contextualized cognition: A didactical and socioconstructivist psycho-pedagógical purposal for teaching-lerning of the Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 40-63. -
Contributions to teaching-learning law from University Pedagogy and Law Didactics Journal
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 205-230. -
Contributions to teaching-learning law from University Pedagogy and Law Didactics Journal
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 205-230. -
Contributions to the teaching of recent history at universities
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 99-113. -
Contributions to the teaching of recent history at universities: Revisiting the memories of Argentina’s dictatorship through audiovisual devices
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 99-113.