Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Author "Gómez Francisco, Taeli"
Now showing items 1-6 of 6
-
Contextualized cognition
Gómez Francisco, Taeli; Rubio González, Juan. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 40-63 -
Contextualized cognition: A didactical and socioconstructivist psycho-pedagógical purposal for teaching-lerning of the Law
Gómez Francisco, Taeli; Rubio González, Juan. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 40-63 -
Emerging Paradigms and crisis in education law
Gómez Francisco, Taeli. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 58-71 -
Emerging Paradigms and crisis in education law: more than just teaching
Gómez Francisco, Taeli. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 1 (2014); Pág. 58-71 -
Pedagogy of the question in Law teaching-learning, as methodological innovation to develop critical-complex thinking
Gómez Francisco, Taeli; Rubio González, Juan; González Morales, Walter. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 37-58 -
Pedagogy of the question in Law teaching-learning, as methodological innovation to develop critical-complex thinking: Case Study
Gómez Francisco, Taeli; Rubio González, Juan; González Morales, Walter. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 2 (2019); 37-58