Browsing Estudios Pedagógicos by Title
Now showing items 1283-1302 of 1987
-
Pedagogical Content Knowledge: the missing paradigm in pre-service and in-service science teachers in Chile?
Pedagogical Studies; Vol. 40 Núm. Especial (2014); 323-338. -
Pedagogical interactions and students perception at Chilean schools with improvement trajectories: an exploratory approach
Pedagogical Studies; Vol. 42 Núm. 3 (2016); 149-169. -
Pedagogical issues of learning objects-conceptual thinking towards building their theoretical structure
Pedagogical Studies; Vol. 35 Núm. 1 (2009); 261-272. -
Pedagogical model of holistic environmental formation in the students of pedagogical careers in the area of Natural Sciences in Cuba
Pedagogical Studies; Vol. 47 Núm. 1 (2021); 371-390. -
Pedagogical model of holistic environmental formation in the students of pedagogical careers in the area of Natural Sciences in Cuba
Pedagogical Studies; Vol. 47 No. 1 (2021); 371-390. -
Pedagogical perspectives and economical contents at www.educarchile.cl from where we talk about education
Pedagogical Studies; Vol. 35 Núm. 2 (2009); 53-74. -
Pedagogical Residency Program and Service learning: conversations about Physical Education Teacher Education in Brazil
Pedagogical Studies; Vol. 47 No. 4 (2021); 75-89. -
Pedagogical skills and teaching role in virtual learning communities
Pedagogical Studies; Vol. 39 Núm. Especial (2013); 103-119. -
Pedagogical standards and their integration in the formative projects of teaching programs
Pedagogical Studies; Vol. 47 No. 1 (2021); 133-155. -
Pedagogía mixe: contribuciones para una filosofía (decolonial) de la educación desde las Américas
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.42 n.3 2016. -
Pedagogy Practicum Assessment: Changes to the European Higher Education Area
Pedagogical Studies; Vol. 40 Núm. 2 (2014); 341-360. -
Pedagogy students awareness on learning disabilities of mathematics (DAM)
Pedagogical Studies; Vol. 35 Núm. 1 (2009); 47-62. -
Peer tutoring as an inclusive practice in primary education: student and family participation
Pedagogical Studies; Vol. 48 No. 1 (2022); 109-124. -
Pendulum movement: heritage education projects between the formal and informal spheres. The Pintia Program of Educational Innovation and The Wine Festival of Viver
Pedagogical Studies; Vol. 43 Núm. 4 (2017); 7-28. -
Pensamiento de los profesores de historia acerca de la ciudadanía y la inclusión de las movilizaciones estudiantiles en su enseñanza
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.41 n.2 2015. -
PERCEPCION DEL ESTUDIANTADO DE ENSEÑANZA BASICA SOBRE EL ROL DEL ESTADO, LAS INSTITUCIONES PUBLICAS, LA DEMOCRACIA, LA CIUDADANIA Y LOS DERECHOS DE LAS MUJERES Y DE LOS INMIGRANTES
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.36 n.2 2010. -
PERCEPCION Y EXPECTATIVAS DE LOS ALUMNOS DE ENSEÑANZA MEDIA EN RELACION A LA FORMACION Y DESEMPEÑO DE SUS PROFESORES
Estudios pedagógicos (Valdivia) n.23 1997. -
PERCEPCION Y EXPECTATIVAS DE LOS ALUMNOS UNIVERSITARIOS FRENTE AL PROFESOR NO PEDAGOGO
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.36 n.2 2010. -
Percepciones de Alumnos del Grado en Maestro en Educación Primaria con Mención en Educación Física sobre la Adquisición de Competencias
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.44 n.2 2018. -
Percepciones de los docentes en formación sobre la investigación educativa
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.43 n.1 2017.