Browsing Comunicación y Medios by Title
Now showing items 1364-1376 of 1376
-
Web Browsing: Cognitive-Perceptual Protocols and Body Involvement
Comunicación y Medios; Núm. 22 (2010): Comunicación y edades de vida (I); Pág. 16 - 29. -
Web Browsing: Cognitive-Perceptual Protocols and Body Involvement
Comunicación y Medios; No. 22 (2010): Comunicación y edades de vida (I); Pág. 16 - 29. -
When women are violent: an analysis of the media facing feminine leading role
Comunicación y Medios; Núm. 30 (2014): Violencia de Género y Comunicación; Pág. 201 - 213. -
When women are violent: an analysis of the media facing feminine leading role
Comunicación y Medios; No. 30 (2014): Violencia de Género y Comunicación; Pág. 201 - 213. -
Wines and distillates through advertising. Graphic marketing strategies in Argentina and Chile (1900-1930)
Comunicación y Medios; Vol. 28 Núm. 40 (2019): Revista Comunicación y Medios, Jul.-Dic.. Monográfico: Feminismos en la era del algoritmo; 42 - 55. -
Wines and distillates through advertising. Graphic marketing strategies in Argentina and Chile (1900-1930)
Comunicación y Medios; Vol. 28 No. 40 (2019): Revista Comunicación y Medios, Jul.-Dic.. Monográfico: Feminismos en la era del algoritmo; 42 - 55. -
Wolfgang Bongers, María José Torrealba, Ximena Vergara (eds.): Archivos i letrados. Escritos sobre cine en Chile (1908-1940)
Comunicación y Medios; No. 23 (2011): Comunicación y edades de vida (II); Pág. 61 - 63. -
Woman Teenage Years. Audiovisual Female Stereotypes and Prototypes in Disney Channel
Comunicación y Medios; Núm. 23 (2011): Comunicación y edades de vida (II); Pág. 37 - 46. -
Woman Teenage Years. Audiovisual Female Stereotypes and Prototypes in Disney Channel
Comunicación y Medios; No. 23 (2011): Comunicación y edades de vida (II); Pág. 37 - 46. -
Women in television food advertising in Chile: a feminist argumentative discourse analysis approach
Comunicación y Medios; Vol. 28 Núm. 40 (2019): Revista Comunicación y Medios, Jul.-Dic.. Monográfico: Feminismos en la era del algoritmo; 68 - 81. -
Women in television food advertising in Chile: a feminist argumentative discourse analysis approach
Comunicación y Medios; Vol. 28 No. 40 (2019): Revista Comunicación y Medios, Jul.-Dic.. Monográfico: Feminismos en la era del algoritmo; 68 - 81. -
¿Women in the political stage? The journalistic discourse about women parliamentary candidates in Chile 2013
Comunicación y Medios; No. 30 (2014): Violencia de Género y Comunicación; Pág. 176 - 200. -
Writing the Past with the Lens of a Film Camera: Cinema as an Historical Document
Comunicación y Medios; No. 29 (2014): El lugar y función de la imagen en la construcción de los grandes imaginarios latinoamericanos; Pág. 76 - 91.