Browsing Comunicación y Medios by Author "Garrido, Claudio"
Now showing items 1-4 of 4
-
Investment in advertising and media pluralism. A comparative approach to the case of the press in Chile
Vergara, Enrique; Garrido, Claudio; Santibáñez, Abraham; Vera, Pedro. Comunicación y Medios; Núm. 25 (2012): Publicidad privada y libertad de expresión: problemas, debates y perspectivas de estudio; Pág. 57 - 70 -
Investment in advertising and media pluralism. A comparative approach to the case of the press in Chile
Vergara, Enrique; Garrido, Claudio; Santibáñez, Abraham; Vera, Pedro. Comunicación y Medios; No. 25 (2012): Publicidad privada y libertad de expresión: problemas, debates y perspectivas de estudio; Pág. 57 - 70 -
Modernity and media construction of consumption. An approach to Mall Parque Arauco’s strategies
Vergara Leyton, Enrique; Condeza, Rayén; Garrido, Claudio. Comunicación y Medios; Núm. 38 (2018): Revista Comunicación y Medios, Julio-Diciembre. Monográfico: Comunicación y Espacialidades; 138-151 -
Modernity and media construction of consumption. An approach to Mall Parque Arauco’s strategies
Vergara Leyton, Enrique; Condeza, Rayén; Garrido, Claudio. Comunicación y Medios; No. 38 (2018): Revista Comunicación y Medios, Julio-Diciembre. Monográfico: Comunicación y Espacialidades; 138-151