Browsing Arboles y Rizomas. Revista de Estudios Lingüísticos y Literarios by Title
Now showing items 87-100 of 100
-
Territorio de la herida. Poesía reunida (1968-2019)
Árboles y Rizomas; Vol 2 No 1 (2020): Enero-Junio; 99-102. -
The burden of denying: relevance theory analysis of checkings in "Projeto Comprova"
Árboles y Rizomas; Vol 4 No 1 (2022): Enero-Junio; 86-108. -
The discourse of innovation. A research program to analyze the socio-discursive practices of innovation projects
Árboles y Rizomas; Vol 1 No 2 (2019): Julio-Diciembre; 82-94. -
The poetics of fragmentation: structure and writing in Alejandro Zambra’s Formas de Volver a Casa
Árboles y Rizomas; Vol 1 No 1 (2019): Enero-Junio; 97-110. -
The Routledge Handbook of Ecolinguistics
Árboles y Rizomas; Vol 2 No 1 (2020): Enero-Junio; 96-98. -
Towards an intersemiotic conception of Violeta Parra's artistic translation
Árboles y Rizomas; Vol 2 No 1 (2020): Enero-Junio; 33-49. -
Transformational literary education: possible ways to resignify the canon at school
Árboles y Rizomas; Vol 4 No 2 (2022): July-December; 1-11. -
Translanguage and desinvention in English teaching-learning
Árboles y Rizomas; Vol 4 No 2 (2022): July-December; 114-130. -
Translating Gabriela Mistral’s poems to English
Árboles y Rizomas; Vol 3 No 1 (2021): Enero-Junio; 105-116. -
Transmisión de memorias sobre la dictadura: reapropiación del discurso de la generación adulta por jóvenes
Árboles y Rizomas; Vol 5 No 2 (2023): July-December; 30-46. -
Um olhar sociolinguístico sobre a discussão sobre a (não) existência da sinonímia
Árboles y Rizomas; Vol 5 No 1 (2023): Enero-Junio; 70-80. -
Use of subordinated sentences in the written narrative discourse by elementary students
Árboles y Rizomas; Vol 3 No 1 (2021): Enero-Junio; 40-56. -
Vygotsky’s theory of language and Hegel’s philosophy of the spirit
Árboles y Rizomas; Vol 2 No 1 (2020): Enero-Junio; 1-18. -
Written speech: interference of the oral code in university academic writing
Árboles y Rizomas; Vol 4 No 2 (2022): July-December; 43-60.