Browsing BASE Diseño e Innovación by Title
Now showing items 154-173 of 193
-
Rescue of the iconographic heritage of the Chilean stirrup
Base, Diseño e Innovación; No 1: Cobre; 216-219. -
Revistas femeninas y desarrollo de la fuerza laboral femenina en Valparaíso: análisis del sistema gráfico de la revista rosita (1947-1972), como estrategia didáctica para el aprendizaje informal de la costura.
Base, Diseño e Innovación; No 4: Diseño y patrimonio; 286-295. -
SaberHacer: Participatory design for local production and development
Base, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 260-267. -
SINERGIA ENTRE CULTURA, COMERCIO Y TURISMO. EL BARRIO DE LAS LETRAS DE MADRID COMO DESTINO INNOVADOR EN EL DISEÑO DEL USO DE SU PATRIMONIO CULTURAL
Base, Diseño e Innovación; No 4: Diseño y patrimonio; 190-201. -
So the old use to say: an experience of exhibition inspired in stories
Base, Diseño e Innovación; No 1: Cobre; 260-267. -
Socialab
Base, Diseño e Innovación; No Cero (2014): Innovación; 200-205. -
STEFAN SAGMEISTER “El diseño chileno solo puede alcanzar relevancia internacional si proviene de una fuente local y resuelve problemas locales”
Base, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 342-351. -
Sumo
Base, Diseño e Innovación; No 4: Diseño y patrimonio; 254-261. -
tcl_Grafito
Base, Diseño e Innovación; No 2: Diseño para la educación del siglo XXI; 256-261. -
Teaching and methodological innovations in the design process: a study on the protocols of conceptual design with Design and Engineering students
Base, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 278-289. -
The challenge of moving away from the center
Base, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 10-11. -
The chilean “makers” and the creative culture
Base, Diseño e Innovación; No Cero (2014): Innovación; 112-119. -
"The focus of architecture in education must be in the community"
Base, Diseño e Innovación; No 2: Diseño para la educación del siglo XXI; 64-71. -
The global environment of the discipline
Base, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 150-165. -
THE IMAGE OF COPPER
Base, Diseño e Innovación; No 1: Cobre; 27-35. -
The mining of the future
Base, Diseño e Innovación; No 1: Cobre; 68-77. -
The missing voices: how design thinking can contribute to educational innovation
Base, Diseño e Innovación; No 2: Diseño para la educación del siglo XXI; 140-149. -
“The New Italian Design” Exhibition: A new way to bring design to people
Base, Diseño e Innovación; No Cero (2014): Innovación; 242-249. -
The possibility of having healthy and hygienic furniture
Base, Diseño e Innovación; No 1: Cobre; 120-123. -
The reader link
Base, Diseño e Innovación; No 2: Diseño para la educación del siglo XXI; 80-85.