Browsing BASE Diseño e Innovación by Title
Now showing items 67-86 of 225
-
Design goes to school: Opportunities to apply the design process in Chilean school education
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 226-239. -
Design in Cuba: Social change and creative effervescence
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 94-103. -
Design Research from the Sustainability Paradigm Perspective
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 238-247. -
Design thinking trickling into classrooms
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 150-157. -
Design, Overdesign and Epistemic Community: A Discussion on the Limits of the Professional Field
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 268-277. -
Design: a partner for the development of twenty-first century skills
Base, Diseño e Innovación; Vol 3 No 2 (2016): Design for 21st century education; 10-11. -
Diseño de una herramienta educativa digital para pacientes de trasplante renal
Base Diseño e Innovación; Vol. 7 No. 6 (2022): Design, health and wellbeing; 93-109. -
Diseño inclusivo para el impacto social en entornos de escasos recursos: Un estudio de caso sobre el diseño de sillas de ruedas todoterreno adecuadas
Base Diseño e Innovación; Vol. 6 No. 5 (2021): Design and global challenges. -
Diseño para la sostenibilidad: Soluciones a largo plazo para un problema complejo
Base Diseño e Innovación; Vol. 6 No. 5 (2021): Design and global challenges. -
Diseño Shakespear
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 298-303. -
dLab at UDD: Incubating innovation from the academy
Base Diseño e Innovación; Vol. 1 No. Cero (2014): Innovation; 52-57. -
Editorial: Design for sustainable, humane, and smart cities
Base Diseño e Innovación; Vol. 8 No. 8 (2023): Design for sustainable, humane, and smart cities; 1-5. -
Editorial: Materiales emergentes y [bio-diseño]
Base Diseño e Innovación; Vol. 7 No. 7 (2022): Emerging materials and [bio-design]; 1-6. -
Eduardo Reyes: www.tallersur.cl
Base Diseño e Innovación; Vol. 2 No. 1 (2015): Copper; 188-191. -
Education and co-creation as a basis for the transmission of culture, intangible heritage and the projection of identity
Base Diseño e Innovación; Vol. 5 No. 4 (2019): Design and heritage; 126-135. -
"Education should be linked with emotions": Interview with Alberto Dittborn
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 158-167. -
"Educational spaces should be versatile": Interview with Humberto Eliash
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 72-79. -
Embrace the change: To innovate is to win
Base Diseño e Innovación; Vol. 1 No. Cero (2014): Innovation; 108-111. -
Empathy Remotely: Compassion without in-person contact
Base Diseño e Innovación; Vol. 7 No. 6 (2022): Design, health and wellbeing; 126-137. -
Enfoque basado en el diseño para construir la inclusión social y el pluralismo en la juventud
Base Diseño e Innovación; Vol. 6 No. 5 (2021): Design and global challenges.