Show simple item record

dc.creatorAnholt, Simón
dc.date2008-01-01
dc.date.accessioned2019-09-10T15:23:19Z
dc.date.available2019-09-10T15:23:19Z
dc.identifierhttps://revistaei.uchile.cl/index.php/REI/article/view/14290
dc.identifier10.5354/rei.v41i161.14290
dc.identifier.urihttps://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/108239
dc.description-es-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad de Chile. Instituto de Estudios Internacionaleses-ES
dc.relationhttps://revistaei.uchile.cl/index.php/REI/article/view/14290/18918
dc.sourceEstudios Internacionales; Vol. 41 Núm. 161 (2008): Septiembre - Diciembre; p. 193-197es-ES
dc.sourceEstudios Internacionales; Vol. 41 Núm. 161 (2008): Septiembre - Diciembre; p. 193-197en-US
dc.sourceEstudios Internacionales; Vol. 41 Núm. 161 (2008): Septiembre - Diciembre; p. 193-197pt-BR
dc.source0719-3769
dc.source0716-0240
dc.titleLas marcas países-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record