Universidad del Bío-Bío
Browse by
Journals
Recent publication
-
Justaposições intrínsecas na fachada do Teatro Alhambra, Taltal, Chile
. ARQUITECTURAS DEL SUR; V.43, N.67 (Enero 2025); 158 - 175 -
Modernization and rationalism in institutional architecture. The case of Public Services and the Antofagasta Regional Government Building, Chile (1889-1963)
. ARQUITECTURAS DEL SUR; V.43, N.67 (Enero 2025); 114 - 137 -
Edifícios de teatros centenários em San Juan, Argentina: entre tipologia lírica e espaços alternativos
. ARQUITECTURAS DEL SUR; V.43, N.67 (Enero 2025); 96 - 113 -
EDITORIAL
. ARQUITECTURAS DEL SUR; V.43, N.68 (Julio 2025); 04 - 07 -
EDITORIAL
. ARQUITECTURAS DEL SUR; V.43, N.67 (Enero 2025) -
Evaluación de la sostenibilidad en arquitectura y construcción con tierra
. ARQUITECTURAS DEL SUR; V.43, N.67 (Enero 2025); 138 - 157 -
Design Thinking, a Methology for promoting meaningful learning
. Revista Ingeniería Industrial; Vol. 21 (2022) -
BEYOND ACADEMIC DEFICIT: FROM TRADITIONAL DIDACTICS TO THE POTENTIALITY OF THE SUBJECT IN THE CHILEAN SCHOOL SYSTEM
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-13 -
WHYS AND WAYS GROUP ACTIVITIES CAN BE USED IN ENVIRONMENTAL EDUCATION
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-13 -
ENGLISH LANGUAGE TEACHING METHODS IN HIGHER EDUCATION. A SYSTEMATIC REVIEW (2021-2024)
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-13 -
REPRESENTATIONS OF SEXUAL EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF TEACHERS
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-15 -
SERVICE LEARNING AN ACTIVE METHODOLOGY IN HIGHER EDUCATION
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-5 -
MEXICAN OFFICIAL STANDARD ON TELEWORKING AND ITS IMPLICATIONS IN THE COMPANY
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-10 -
SCHOOL INTERVENTION STRATEGIES FOR STUDENTS WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-17 -
INTERMEDIATE LEADERSHIP IN THE SCHOOL ORGANIZATION
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-12 -
THE ELEMENTARY SCHOOL TEACHER AS CONFLICT MEDIATOR: A SYSTEMATIC REVIEW
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-6 -
THREE GENRE-BASED PEDAGOGICAL PERSPECTIVES: REFLECTIONS ON TEACHING HOW TO WRITE LABORATORY REPORTS
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-13 -
POSITIVE BEHAVIORAL SUPPORT STRATEGIES AND INTERVENTIONS USED BY PARENTS OF CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES: A SYSTEMATIC REVIEW
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-11 -
MULTIPLIERS: A STRATEGY FOR PROMOTING THE SYSTEMS ENGINEERING PROGRAM IN INDIGENOUS AND MIGRANT COMMUNITIES
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-8 -
CRITICAL ANALYSIS OF THE FILM “AMÁRRATE A SALAMANCA”: LYSERGIC, WITCHCRAFT AND POPULAR CULTURE
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-6