Show simple item record

dc.creatorPérez M., Alberto
dc.date2017-06-28
dc.date.accessioned2019-04-03T15:49:01Z
dc.date.available2019-04-03T15:49:01Z
dc.identifierhttps://revistafilosofia.uchile.cl/index.php/RDF/article/view/46328
dc.identifier.urihttp://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/15015
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad de Chile. Facultad de Filosofía y Humanidadeses-ES
dc.relationhttps://revistafilosofia.uchile.cl/index.php/RDF/article/view/46328/48326
dc.sourceRevista de Filosofía; Vol. 5 Núm. 3 (1958); 143-145 Pág.es-ES
dc.sourceRevista de Filosofía; Vol. 5 Núm. 3 (1958); 143-145 Pág.en-US
dc.source0718-4360
dc.source0034-8236
dc.titleRudolf Arnheim. Art and Visual Perception.Apsychology of the creative eye. Faber y Faber Limited. 24 Russel Square, London. 1956. 408 páginas.es-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record