• Journals
  • Discipline
  • Indexed
  • Institutions
  • About
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  •   Home
  • Universidad del Desarrollo
  • BASE Diseño e Innovación
  • View Item
  •   Home
  • Universidad del Desarrollo
  • BASE Diseño e Innovación
  • View Item

Innovative educational apps

Las apps como innovación para la enseñanza

Author
Clare, Jayne

Full text
https://revistas.udd.cl/index.php/BDI/article/view/225
Abstract
An iPad is only as GOOD as the Content On it. Content, content, content! Any app that stands the test of time does so because it has relevant and lasting content. Case in point, we (TWA) download many, many apps…. what stays on our iPad’s? Only the best of the bunch. Your iPad is only as good as the content on it.
 
Los cambios de tendencia en educación siempre están teniendolugar y puede ser un proceso permanente y complicado.Acogerlos y aplicarlos exitosamente es el verdadero reto.TWA testea en terreno cada app con una sección transversalde alumnos/profesores como parte de su proceso de revisión.Educadores Con Apps nace de la idea de que las aplicacioneseducativas móviles de calidad son las herramientasdel futuro, pero necesitan ser utilizadas responsablemente.
 
Metadata
Show full item record
Discipline
Artes, Arquitectura y UrbanismoCiencias Agrarias, Forestales y VeterinariasCiencias Exactas y NaturalesCiencias SocialesDerechoEconomía y AdministraciónFilosofía y HumanidadesIngenieríaMedicinaMultidisciplinarias
Institutions
Universidad de ChileUniversidad Católica de ChileUniversidad de Santiago de ChileUniversidad de ConcepciónUniversidad Austral de ChileUniversidad Católica de ValparaísoUniversidad del Bio BioUniversidad de ValparaísoUniversidad Católica del Nortemore

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister
Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB) - Universidad de Chile
© 2019 Dspace - Modificado por SISIB