Show simple item record

HECHO EN LATINOAMÉRICA (GOOD DESIGN IS GOOD BUSINESS)

dc.creatorDamían Ortega, Néstor
dc.date2018-05-01
dc.date.accessioned2021-06-14T21:45:38Z
dc.date.available2021-06-14T21:45:38Z
dc.identifierhttps://revistas.udd.cl/index.php/BDI/article/view/260
dc.identifier.urihttps://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/168756
dc.descriptionIN ORDER TO ADVANCE TOWARDS DEVELOPMENT, SMALL AND MEDIUM-SIZED COMPANIES IN LATIN AMERICA MUST ADOPT DESIGN RAPIDLY AS PART OF THEIR IMPROVEMENT AND PROGRESSION PLANS. LIKEWISE, GOVERNMENTAL AREAS OF EACH COUNTRY WILL HAVE TO STIPULATE AND IMPLEMENT DESIGN POLICIES THAT ACCOMPANY THAT PATH.en-US
dc.descriptionPARA DAR UN SALTO HACIA EL DESARROLLO, LAS PEQUEÑAS Y MEDIANAS EMPRESAS EN LATINOAMÉRICA DEBERÁN ADOPTAR ACELERADAMENTE EL DISEÑO DENTRO DE SUS PLANES DE MEJORA Y PROGRESIÓN. ASIMISMO, LAS ÁREAS GUBERNAMENTALES DE CADA PAÍS TENDRÁN QUE ESTIPULAR E IMPLEMENTAR POLÍTICAS DE DISEÑO QUE ACOMPAÑEN EN ESE CAMINO.es-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad del Desarrolloes-ES
dc.relationhttps://revistas.udd.cl/index.php/BDI/article/view/260/231
dc.sourceBase, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 74-79en-US
dc.sourceBase Diseño e Innovación; Núm. 3: Diseño en Iberoamérica; 74-79es-ES
dc.source2452-5928
dc.source0719-515X
dc.titleDISCIPLINEen-US
dc.titleHECHO EN LATINOAMÉRICA (GOOD DESIGN IS GOOD BUSINESS)es-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record