Show simple item record

dc.contributores-ES
dc.creatorMartinez Berrios, Nelson
dc.date2018-07-01
dc.date.accessioned2019-04-11T21:04:59Z
dc.date.available2019-04-11T21:04:59Z
dc.identifierhttp://polis.ulagos.cl/index.php/polis/article/view/1066
dc.identifier10.32735/S0718-6568/2014-N38-1066
dc.identifier.urihttp://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/25163
dc.descriptiones-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad de los Lagoses-ES
dc.relationhttp://polis.ulagos.cl/index.php/polis/article/view/1066/2050
dc.relationhttp://polis.ulagos.cl/index.php/polis/article/view/1066/2051
dc.rightsCopyright (c) 2018 Polis Revista Latinoamericanaes-ES
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0es-ES
dc.sourcePolis Revista Latinoamericana; Núm. 38 (2014): Pueblos indígenas y descolonizaciónes-ES
dc.source0718-6568
dc.source0717-6554
dc.subjectes-ES
dc.titlePatricio Ortiz, Indigenous Knowledge, Education and Ethnic Identity: An Ethnography of an Intercultural Bilingual Education Program in a Mapuche School in Chile. Saarbrücken, Germany: VDM-Verlag, 2009, 220 páginases-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typees-ES


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record