Show simple item record

Interculturalidad y pedagogía diferenciada: senderos compartidos;
Pedagogia intercultural e diferenciada: caminhos compartilhados

dc.contributoren-US
dc.contributores-ES
dc.contributorpt-BR
dc.creatorRojas Trujillo, Guillermo
dc.date2018-07-01
dc.date.accessioned2019-04-11T21:05:37Z
dc.date.available2019-04-11T21:05:37Z
dc.identifierhttp://polis.ulagos.cl/index.php/polis/article/view/850
dc.identifier10.32735/S0718-6568/2012-N31-850
dc.identifier.urihttp://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/25455
dc.descriptionFrom the recognition of curricular and pedagogical problems presented by educative institutions observed in the city of Bogota, this essay discloses the justification and the importance of intercultural education and its corresponding differentiated pedagogy for the approach to problems of quality, integration, participation, relevance and democratization of these schools.en-US
dc.descriptionA partir del reconocimiento de problemas curriculares y pedagógicos que presentan instituciones educativas observadas en la ciudad de Bogotá, se da a conocer la justificación y la trascendencia de la educación intercultural y su correspondiente pedagogía diferenciada para abordar problemas de calidad, integración, participación, pertinencia y democratización de dichas escuelas.es-ES
dc.descriptionApós do reconhecimento de problemas curriculares e pedagógicas que as instituições educacionais têm visto na cidade de Bogotá, revela-se a justificativa ea importância da educação intercultural ea correspondente pedagogia diferenciada para tratar de questões de qualidade, integração, participação, relevância e democratização das escolas.pt-BR
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad de los Lagoses-ES
dc.relationhttp://polis.ulagos.cl/index.php/polis/article/view/850/1615
dc.relationhttp://polis.ulagos.cl/index.php/polis/article/view/850/1617
dc.rightsCopyright (c) 2018 Polis Revista Latinoamericanaes-ES
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0es-ES
dc.sourcePolis Revista Latinoamericana; Núm. 31 (2012): Lo público. Un espacio en disputaes-ES
dc.source0718-6568
dc.source0717-6554
dc.subjecteducation; school; interculturality; differentiated pedagogy; school democracyen-US
dc.subjecteducación, escuela; interculturalidad; pedagogía diferenciada; democracia escolares-ES
dc.subjecteducação; escola; multiculturalismo; pedagogia diferenciada; democracia escolarpt-BR
dc.titleInterculturality and differentiated pedagogy: shared footpathsen-US
dc.titleInterculturalidad y pedagogía diferenciada: senderos compartidoses-ES
dc.titlePedagogia intercultural e diferenciada: caminhos compartilhadospt-BR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typees-ES


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record