Show simple item record

Evaluation of training programs offered to civil servants by Spanish Public Administration Institutes (1999-2005)

dc.creatorJiménez Meroño, Sergio
dc.creatorSánchez Medero, Rubén
dc.creatorSánchez Medero, Gema
dc.date2010-01-01
dc.date.accessioned2019-04-15T13:22:46Z
dc.date.available2019-04-15T13:22:46Z
dc.identifierhttps://revistaeggp.uchile.cl/index.php/REGP/article/view/11470
dc.identifier10.5354/reggp.v0i15-16.11470
dc.identifier.urihttp://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/31631
dc.descriptionEn este artículo, se analiza la política de formación de los funcionarios públicos que han desarrollado los Institutos de Administración Pública en España entre 1999 y 2005, esto con el fin de determinar las diferencias y las similitudes entre los distintos programas, identificar los mecanismos de coordinación y colaboración y, por último, determinar la incidencia que estos programas han tenido en la nueva gestión pública.es-ES
dc.descriptionThis article analyzes training policy for public servants developed by Spanish Public Adminisration Institutes between 1999 and 2005. The objective is to ascertain differences and similarities between the various programs, to identify coordination and cooperation mechanisms, and to determine the impact that these programs have had on new public management.en-US
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad de Chile. Instituto de Asuntos Públicoses-ES
dc.relationhttps://revistaeggp.uchile.cl/index.php/REGP/article/view/11470/11817
dc.sourceEstado, Gobierno y Gestión Pública; Núm. 15-16 (2010); pp. 155 / 189es-ES
dc.source0717-8980
dc.source0717-6759
dc.titleEvaluación de los programas de formación dictados por los Institutoses-ES
dc.titleEvaluation of training programs offered to civil servants by Spanish Public Administration Institutes (1999-2005)en-US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record