Show simple item record

Of curricular innovation and the history of law;
;

dc.creatorPalma, Eric Eduardo
dc.date2019-01-09
dc.date.accessioned2019-04-15T13:41:58Z
dc.date.available2019-04-15T13:41:58Z
dc.identifierhttps://historiadelderecho.uchile.cl/index.php/RCHD/article/view/52161
dc.identifier10.5354/rchd.v0i25.52161
dc.identifier.urihttp://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/32207
dc.descriptionEl proceso de innovación curricular impulsado en la Facultad de Derecho de la Universidad de Chile durante este año 2017, ha implicado un desafío importante para la cátedra de Historia del Derecho y las ciencias sociales. Este breve documento de trabajo pretende responder a dicho desafío y demostrar la necesidad, y por ende la pertinencia, de la formación histórica jurídica en el siglo XXI.es-ES
dc.descriptionThe process of curricular innovation promoted in the Faculty of Law of the University of Chile during this year 2017, has meant an important challenge for the subject of History of Law and social sciences. This brief working document aims to respond to this challenge and demonstrate the need, and therefore the relevance, of historical-juridical studies in the 21st century.en-US
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad de Chile. Facultad de Derechoes-ES
dc.relationhttps://historiadelderecho.uchile.cl/index.php/RCHD/article/view/52161/54807
dc.rightsDerechos de autor 2019 Revista Chilena de Historia del Derechoes-ES
dc.sourceRevista Chilena de Historia del Derecho; Núm. 25 (2017); pp. 309-330es-ES
dc.source0719-5451
dc.source0716-5447
dc.titleDe la innovación curricular y la historia del derechoes-ES
dc.titleOf curricular innovation and the history of lawen-US
dc.titlefr-CA
dc.titlept-BR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record