Show simple item record

¿Well, what if ...? ─. Reflections on a test simulation models in the teaching of operational planning

dc.creatorGurovich W., Alberto
dc.date2009-01-01
dc.date.accessioned2019-04-24T19:11:29Z
dc.date.available2019-04-24T19:11:29Z
dc.identifierhttps://revistaurbanismo.uchile.cl/index.php/RU/article/view/6
dc.identifier10.5354/ru.v0i20.6
dc.identifier.urihttp://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/51603
dc.descriptionEl autor revisa la secuencia histórica de los métodos auxiliares en la enseñanza del Urbanismo en la Universidad de Chile, y reflexiona sobre las posibilidades de los modelos emergentes en el análisis de proyectos, y en la secuencia de implementación de las políticas de desarrollo urbano.es-ES
dc.descriptionThe author reviews the historical methods of teaching assistants in Urbanism at the University of Chile, and reflects on the possibilities of the emerging models in the analysis of projects, and in the sequence of implementing urban development policies.en-US
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad de Chile. Facultad de Arquitectura y Urbanismoes-ES
dc.relationhttps://revistaurbanismo.uchile.cl/index.php/RU/article/view/6/6
dc.sourceRevista de Urbanismo; Núm. 20 (2009): Junioes-ES
dc.sourceRevista de Urbanimo; Núm. 20 (2009): Junioen-US
dc.source0717-5051
dc.title¿A ver, qué sucede si…?. Reflexiones en torno a un ensayo con modelos de simulación operativa en la enseñanza del Urbanismoes-ES
dc.title¿Well, what if ...? ─. Reflections on a test simulation models in the teaching of operational planningen-US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record