Portal de revistas académicas chilenas: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 205268
-
Care and Repair through Intimacy: A Live Lab Approach in the Garden City
Diseña; No. 24 (2024): Repairing Design: Damage, Care, and Fragilities (2nd Issue); Article.4. -
Embroidery to Repair Life: Body-Territory Mapping and Collective Embroidery
Diseña; No. 24 (2024): Repairing Design: Damage, Care, and Fragilities (2nd Issue); Article.1. -
Maintenance, Care, and Repair of a Communal Architecture in Trouble: The Disassembling
Diseña; No. 24 (2024): Repairing Design: Damage, Care, and Fragilities (2nd Issue); Article.2. -
Dirt Jumps are Matter Carefully Placed, Maintained, and Governed
Diseña; No. 24 (2024): Repairing Design: Damage, Care, and Fragilities (2nd Issue); Article.6. -
Repairing the Harm of Digital Design Using a Trauma-informed Approach
Diseña; No. 24 (2024): Repairing Design: Damage, Care, and Fragilities (2nd Issue); Article.7. -
Caracas, City of Aftermath. Caretaking Practices After Emigration and Collapse
Diseña; No. 24 (2024): Repairing Design: Damage, Care, and Fragilities (2nd Issue); Article.3. -
Raising the Dead: Repair as Re-appropriation in Critical Design
Diseña; No. 24 (2024): Repairing Design: Damage, Care, and Fragilities (2nd Issue); Article.8. -
Co-designing Resilience: Practical and Social Skilling through Place-based Repair
Diseña; No. 24 (2024): Repairing Design: Damage, Care, and Fragilities (2nd Issue); Article.5. -
Anticipatory Repair: Reframing Breakage through a Futures Agenda. Interview with Minna Ruckenstein and Sarah Pink
Diseña; No. 24 (2024): Repairing Design: Damage, Care, and Fragilities (2nd Issue); Interview.1. -
About academics, academia and university. The need for a clarification.
Calidad en la Educación; No. 28 (2008): Revista Calidad en la Educación: La Profesión Académica; 30-37. -
Norms and perceptions about the academic career in Chile
Calidad en la Educación; No. 28 (2008): Revista Calidad en la Educación: La Profesión Académica; 40-52. -
Beyond laptops and digital boards. the chilean experience in incorporating ict for forming teachers.
Calidad en la Educación; No. 29 (2008): Revista Calidad en la Educación; 196-209. -
Jan Amos Comenius: modernity and prevalence of an universal education thinker
Calidad en la Educación; No. 29 (2008): Revista Calidad en la Educación; 260-268. -
Evaluation policy on the quality of graduate programs in mexico. Brief review about the last two decades.
Calidad en la Educación; No. 29 (2008): Revista Calidad en la Educación; 242-257. -
Some curricula trends in preschool teachers' education.
Calidad en la Educación; No. 29 (2008): Revista Calidad en la Educación; 160-191. -
Higher Education and the world of work: inquiry horizons.
Calidad en la Educación; No. 29 (2008): Revista Calidad en la Educación; 230-240. -
Factors determining success in dtrategic decisio - making at university institutions.
Calidad en la Educación; No. 29 (2008): Revista Calidad en la Educación; 138-158. -
Institutional Strategic Plan Development: Managenment and Control.
Calidad en la Educación; No. 29 (2008): Revista Calidad en la Educación; 212-226. -
La Profesionalización de la academia en Chile
Calidad en la Educación; No. 28 (2008): Revista Calidad en la Educación: La Profesión Académica; 15-27. -
Presentación
Calidad en la Educación; No. 28 (2008): Revista Calidad en la Educación: La Profesión Académica; 11-12.