Show simple item record

Efectos de pantalla y constructivismo

dc.contributoren-US
dc.contributores-ES
dc.creatorDomínguez, María Paulina; Pontificia Universidad Católica de Chile
dc.date2011-04-21
dc.date.accessioned2020-03-02T17:09:34Z
dc.date.available2020-03-02T17:09:34Z
dc.identifierhttp://pensamientoeducativo.uc.cl/index.php/pel/article/view/101
dc.identifier10.7764/PEL.21.2.1997.
dc.identifier.urihttps://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/132618
dc.descriptionThe article presents a critical reflection on the use of screen media as a present educational contribution in our environment. It also presents a proposal of general quality orientations for the use of products through a constructivistic mediation promoting the development of high quality affective, social, and cognitive processesen-US
dc.descriptionEl artículo consiste en una reflexión crítica sobre el uso de los medios de pantalla como aporte educativo en la actualidad en nuestro medio y una proposición de líneas generales de cualificación para el empleo de productos a través de una mediación constructivista y promotora de procesos de desarrollo socioafectivo y cognitivo superiores.es-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.formattext/html
dc.languagees
dc.publisherPontificia Universidad Católica de Chilees-ES
dc.rightsThe Copyright of all communications published in Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana, belong to Pontificia Universidad Católica de Chile. If the author requires to publish the article in another journal or book, he/she must request an authorization to the Editor in Chief of the journal. 
dc.rightsLos derechos de autor de todos los artículos publicados en Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana, pertenecen a la Pontificia Universidad Católica de Chile. Si el autor desea publicar su artículo en otra revista o libro, debe solicitar autorización al Editor en Jefe de la revista
dc.sourcePensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 21, No 2 (1997): Nuevas tecnologías en la escuela (y 2); 151-167en-US
dc.sourcePensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 21, No 2 (1997): Nuevas tecnologías en la escuela (y 2); 151-167es-ES
dc.titleScreen Effects and Constructivismen-US
dc.titleEfectos de pantalla y constructivismoes-ES
dc.typeen-US
dc.typees-ES


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record