• Journals
  • Discipline
  • Indexed
  • Institutions
  • About
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  •   Home
  • Universidad Austral de Chile
  • Estudios Pedagógicos
  • View Item
  •   Home
  • Universidad Austral de Chile
  • Estudios Pedagógicos
  • View Item

Curricular Codes in Current Chilean Elementary Education

Algunos códigos curriculares de la actual enseñanza básica chilena;
Alguns códigos curriculares do atual ensino básico chileno

Author
Manríquez Pantoja, Luis

Full text
http://revistas.uach.cl/index.php/estped/article/view/2520
10.4067/S0718-07052014000300025
Abstract
This paper characterizes the current curricular foundations for elementary education in Chile, describing, in detail, the curriculum focused on learning underlying the curriculum framework and the problems involved.
 
Se caracterizan las bases curriculares vigentes para la Enseñanza Básica chilena, describiendo detalladamente el curriculum centrado en el aprendizaje que subyace en el marco curricular y la problemática que ello implica.
 
Caracterizou-se a atual base curricular para a Educação Básica do Chile, descrevendo detalhadamente o currículo, centrando-o na aprendizagem subjacente à estrutura curricular e nos problemas envolvidos.
 
Metadata
Show full item record
Discipline
Artes, Arquitectura y UrbanismoCiencias Agrarias, Forestales y VeterinariasCiencias Exactas y NaturalesCiencias SocialesDerechoEconomía y AdministraciónFilosofía y HumanidadesIngenieríaMedicinaMultidisciplinarias
Institutions
Universidad de ChileUniversidad Católica de ChileUniversidad de Santiago de ChileUniversidad de ConcepciónUniversidad Austral de ChileUniversidad Católica de ValparaísoUniversidad del Bio BioUniversidad de ValparaísoUniversidad Católica del Nortemore

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister
Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB) - Universidad de Chile
© 2019 Dspace - Modificado por SISIB