Show simple item record

dc.creatorSepúlveda Llanos, Fidel
dc.date1996-12-31
dc.identifierhttp://revistaaisthesis.uc.cl/index.php/RAIT/article/view/5766
dc.descriptionThis article suggests that senses are doors through which the surrounding world has access to man's universe, and through which the latter comes out to that world. The embodied spirit, in other words, the man himself, evolves in the dialog with a revelation of meaning that the worlds is continuosly providing. en-US
dc.descriptionEn este artIculo se nos dice que los sentidos son puertas por las cuales el mundo entorno entra al universo humano y por las cuales este sale a aqua. El espíritu encarnado, que es el hombre, se desarrolla en el diálogo con la revelación de sentido que ininterrumpidamente esta entregando al mundo. es-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherInstituto de Estética. Facultad de Filosofíaes-ES
dc.relationhttp://revistaaisthesis.uc.cl/index.php/RAIT/article/view/5766/5402
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0es-ES
dc.sourceAISTHESIS: Revista Chilena de Investigaciones Estéticas; No. 29 (1996): Estética y educación; 25-30en-US
dc.sourceAISTHESIS: Revista Chilena de Investigaciones Estéticas; Núm. 29 (1996): Estética y educación; 25-30es-ES
dc.source0718-7181
dc.source10.7764/ais.29
dc.titleEstética: Educación de los Sentidos y Sentido de la Educaciónes-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record