• Journals
  • Discipline
  • Indexed
  • Institutions
  • About
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  •   Home
  • Universidad de Chile
  • Revista de Arquitectura
  • View Item
  •   Home
  • Universidad de Chile
  • Revista de Arquitectura
  • View Item

Induced interactions, the flow in the designing process: vernacular teaching, a path to autonomy

Transversalidad inducida desde el caudal en la acción proyectual: "Docencia vernacular”, un camino hacia la autonomía

Author
Hirmas Y., Andrés

Full text
https://dearquitectura.uchile.cl/index.php/RA/article/view/28252
10.5354/0719-5427.2006.28252
Abstract
The author states that the teaching methods inherent to architecture can be based upon a transversal education.
 
El autor del siguiente artículo reflexiona sobre los modelos pedagógicos propios de la arquitectura, a partir de los cuales se puede construir una formación transversal.
 
Metadata
Show full item record
Discipline
Artes, Arquitectura y UrbanismoCiencias Agrarias, Forestales y VeterinariasCiencias Exactas y NaturalesCiencias SocialesDerechoEconomía y AdministraciónFilosofía y HumanidadesIngenieríaMedicinaMultidisciplinarias
Institutions
Universidad de ChileUniversidad Católica de ChileUniversidad de Santiago de ChileUniversidad de ConcepciónUniversidad Austral de ChileUniversidad Católica de ValparaísoUniversidad del Bio BioUniversidad de ValparaísoUniversidad Católica del Nortemore

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister
Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB) - Universidad de Chile
© 2019 Dspace - Modificado por SISIB