• Journals
  • Discipline
  • Indexed
  • Institutions
  • About
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  •   Home
  • Universidad de La Serena
  • Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura
  • View Item
  •   Home
  • Universidad de La Serena
  • Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura
  • View Item

Argumentación: Hacia Un Esquema Conceptual

Author
Portillo Fernández, Jesús

Full text
https://revistas.userena.cl/index.php/logos/article/view/125
Abstract
RESUMENEstudio de la argumentación desde la conceptualización, las estructuras argumentativas, la tipología argumental, las funciones, la organización secuencial, las condiciones y estilos de la argumentación, el emisor y el receptor en la argumentación. Análisis contrastivo entre argumentación y persuasión, argumentación y, argumentación e información y argumentación y analogía.ABSTRACTStudy of conversational argumentation based on conceptualization, argumentative estructures, types of argumentation, functions, sequential organization, conditions and argumentation styles, transmitter and receiver in argumentation. Contrastive analysis of argumentation and persuasion, argumentation and demonstration, argumentation and information and argumentation and analogy.
Metadata
Show full item record
Discipline
Artes, Arquitectura y UrbanismoCiencias Agrarias, Forestales y VeterinariasCiencias Exactas y NaturalesCiencias SocialesDerechoEconomía y AdministraciónFilosofía y HumanidadesIngenieríaMedicinaMultidisciplinarias
Institutions
Universidad de ChileUniversidad Católica de ChileUniversidad de Santiago de ChileUniversidad de ConcepciónUniversidad Austral de ChileUniversidad Católica de ValparaísoUniversidad del Bio BioUniversidad de ValparaísoUniversidad Católica del Nortemore

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister
Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB) - Universidad de Chile
© 2019 Dspace - Modificado por SISIB