Browsing Horizontes Empresariales by Author "Barra Salazar, Ana María"
Now showing items 1-5 of 5
-
“Creation of value in Nestlé products, through traceability and its impact on company results”
Inostroza Iturra, Karen Francisca; Barra Salazar, Ana María. Horizontes Empresariales; Vol. 18 Núm. 1 (2019): Mayo; 66-85 -
Incorporation of Bulgaria and Romania into European Union, effects in the old continent and Chile
Barra Salazar, Ana María; Cerda Barra, Javier Ignacio. Horizontes Empresariales; Vol. 7 Núm. 2 (2008): Diciembre; 71-76 -
Strategic planning for the management of social programs of the Ministerial Regional Secretariat of social development and the municipalities of the Bio-Bio Region
Barra Salazar, Ana María; Guiñez Cerda, Claudio Enrique. Horizontes Empresariales; Vol. 17 Núm. 2 (2018): Noviembre; 44-57 -
Técnicas básicas de diagnóstico medioambiental aplicadas en las empresas
Barra Salazar, Ana María. Horizontes Empresariales; Vol. 1 Núm. 1 (2002): Noviembre; 53-61 -
Un análisis descriptivo de la relación entre el proceso de aprendizaje organizacional y las ventajas competitivas
Barra Salazar, Ana María. Horizontes Empresariales; Vol. 6 Núm. 2 (2007): Noviembre; 49-62