Browsing Psykhe by Subject "reading"
Now showing items 1-7 of 7
-
Comprensión Lectora en Niños con Trastorno Específico del Lenguaje: Un Estudio Exploratorio de Habilidades Lingüísticas y de Decodificación
Psykhe; Vol. 24 Núm. 2 (2015): Sección Especial: Cultura y Psicología. Editor Invitado: José L. Saiz; 1-8. -
Phonological Recoding and Formation of Orthographic Representations in Spanish
Psykhe; Vol. 23 Núm. 2 (2014): Sección Especial Psicología en el Aula. Editores Invitados: Valeska Grau - David D. Preiss; 1-11. -
Precursors of Early Reading Competence in Spanish-Speaking Children from Vulnerable Backgrounds
Psykhe; Vol. 29 Núm. 1 (2020): Sección Especial: Psicología Comunitaria: Grupos Vulnerados, Desastres Socionaturales y Propuestas para la Formación. Editores Invitados: Héctor Berroeta y Alicia Raquel Rodríguez Ferreyra. -
Reading Comprehension in Children With Specific Language Impairment: An Exploratory Study of Linguistic and Decoding Skills
Psykhe (Santiago) v.24 n.2 2015. -
Reciprocal Teaching in the Classroom: Its Effects on Elementary School Students’ Reading Comprehension
Psykhe; Vol. 23 Núm. 1 (2014); 1-12. -
Teaching Literacy: Which Concepts can Support Literacy Practices?
Psykhe; Vol. 15 Núm. 2 (2006). -
The Role of Attention and Visual-Spatial Perception in Reading Performance During Middle Childhood
Psykhe; Vol. 25 Núm. 1 (2016).