Corberá Martínez, José Miguel (2017). Los conflictos entre las marcas y las denominaciones sociales. Últimos desarrollos en el sistema de marcas de la Unión Europea. Valencia: Tirant lo Blanch. 523 páginas.
Corberá Martínez, José Miguel (2017). Los conflictos entre las marcas y las denominaciones sociales. Últimos desarrollos en el sistema de marcas de la Unión Europea. Valencia: Tirant lo Blanch. 523 páginas.
Author
Cándano Pérez, Mabel
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
The use of Twitter on fashion brands. A comparison between luxury and low-cost brands
García Medina, Irene; Glasgow Caledonian University; Miquel-Segarra, Susana; Universitat Jaume I de Castellón; Navarro-Beltrá, Marián; Universidad Católica de Murcia. Cuadernos.info; núm. 42: Social media, branding y consumo; 55-70 -
The use of Twitter on fashion brands. A comparison between luxury and low-cost brands
García Medina, Irene; Miquel-Segarra, Susana; Navarro-Beltrá, Marián. Cuadernos.info; No. 42 (2018): Dossier: Social media, branding y consumo: Analizando cadenas de valor comunicacionales; 55-70 -
“A brand to strengthen credibility”: Self-representation and personal branding of peruvian journalist in X
Palomino-Gonzales, María; Perleche-García, Johana. Comunicación y Medios; Vol. 34 No. 51 (2025): Democracy in the age of hypertelevision; 39-53