Show simple item record

dc.creatorCorro Pemjean, Pablo Blas
dc.date2001-12-31
dc.identifierhttp://revistaaisthesis.uc.cl/index.php/RAIT/article/view/4628
dc.descriptionThe following text ventures the hypothesis that the advertising and marketing success in producing identity, depends to a great extent on a traditional belief in icons as proof of existence of "something", and on the confused, atavistic analogy between "visible and real" en-US
dc.descriptionEn las siguientes notas se aventura la hipótesis que el éxito de la publicidad y el marketing en la producción de identidad, depende en gran medida de una fe tradicional en los iconos como prueba de existencia de "algo", y de la confusa, atávica analogía entre "lo visible y lo verdadero". es-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherInstituto de Estética. Facultad de Filosofíaes-ES
dc.relationhttp://revistaaisthesis.uc.cl/index.php/RAIT/article/view/4628/4296
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0es-ES
dc.sourceAISTHESIS: Revista Chilena de Investigaciones Estéticas; No. 34 (2001); 258-263en-US
dc.sourceAISTHESIS: Revista Chilena de Investigaciones Estéticas; Núm. 34 (2001); 258-263es-ES
dc.source0718-7181
dc.titleDel uso público de las imágenes. Apunteses-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record