Show simple item record

dc.creatorOssandon Busch, Joaquín
dc.date2016-08-24
dc.date.accessioned2022-07-05T18:38:33Z
dc.date.available2022-07-05T18:38:33Z
dc.identifierhttps://lenguasmodernas.uchile.cl/index.php/LM/article/view/42735
dc.identifier.urihttps://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/189268
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad de Chile. Facultad de Filosofía y Humanidadeses-ES
dc.relationhttps://lenguasmodernas.uchile.cl/index.php/LM/article/view/42735/44703
dc.sourceLenguas Modernas; Núm. 45 (2015): Primer Semestre; Pág. 157 - 159es-ES
dc.source0719-5443
dc.source0716-0542
dc.titleInna Semetsky y Andrew Stables (Eds.) Pedagogy and Edusemiotics. Theoretical Challenges/Practical Opportunitiesen-US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record