Show simple item record

dc.creatorNovoa, Patricio
dc.date2017-04-21
dc.date.accessioned2022-07-05T18:38:51Z
dc.date.available2022-07-05T18:38:51Z
dc.identifierhttps://lenguasmodernas.uchile.cl/index.php/LM/article/view/45568
dc.identifier.urihttps://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/189406
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad de Chile. Facultad de Filosofía y Humanidadeses-ES
dc.relationhttps://lenguasmodernas.uchile.cl/index.php/LM/article/view/45568/47631
dc.sourceLenguas Modernas; Núm. 22 (1995); 211 - 216es-ES
dc.source0719-5443
dc.source0716-0542
dc.titlePerspectives on Pedagogical Grammar. Cambridge: Cambridge University Press. 1994es-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record