Browsing Comunicación y Medios by Author "Vergara, Enrique"
Now showing items 1-3 of 3
-
Investment in advertising and media pluralism. A comparative approach to the case of the press in Chile
Vergara, Enrique; Garrido, Claudio; Santibáñez, Abraham; Vera, Pedro. Comunicación y Medios; Núm. 25 (2012): Publicidad privada y libertad de expresión: problemas, debates y perspectivas de estudio; Pág. 57 - 70 -
Investment in advertising and media pluralism. A comparative approach to the case of the press in Chile
Vergara, Enrique; Garrido, Claudio; Santibáñez, Abraham; Vera, Pedro. Comunicación y Medios; No. 25 (2012): Publicidad privada y libertad de expresión: problemas, debates y perspectivas de estudio; Pág. 57 - 70 -
Representation and ideology in advertising aimed at women: Chile, 1952, 1970 and 2010
Vergara, Enrique; De Simone, Liliana; Busquet, Jordi; Gómez-Lorenzini, Paulina; Labarca, Claudia. Comunicación y Medios; Vol. 32 No. 48 (2023): Temática General