Browsing Comunicación y Medios by Subject "Advertising"
Now showing items 1-6 of 6
-
Advertising and the Press: Some possible lines of research
Comunicación y Medios; No. 25 (2012): Publicidad privada y libertad de expresión: problemas, debates y perspectivas de estudio; Pág. 104 - 114. -
Contributions of advertising for social welfare campaigns. The case of “Un techo para Chile”
Comunicación y Medios; No. 18 (2008): Discursos mediáticos, su producción y su circulación; Pág. 111 - 122. -
In search of beauty, between illusion(s) and efficiency(ies). The impact of advertising for cosmetic slimming products: The moderating role of social comparison strategies
Comunicación y Medios; No. 19 (2009): Enfoques y temáticas en la investigación sobre medios de comunicación; Pág. 85 - 98. -
Investment in advertising and media pluralism. A comparative approach to the case of the press in Chile
Comunicación y Medios; No. 25 (2012): Publicidad privada y libertad de expresión: problemas, debates y perspectivas de estudio; Pág. 57 - 70. -
Modernity and media construction of consumption. An approach to Mall Parque Arauco’s strategies
Comunicación y Medios; No. 38 (2018): Revista Comunicación y Medios, Julio-Diciembre. Monográfico: Comunicación y Espacialidades; 138-151. -
Representation and ideology in advertising aimed at women: Chile, 1952, 1970 and 2010
Comunicación y Medios; Vol. 32 No. 48 (2023): Temática General.