Browsing Comunicación y Medios by Subject "Periodismo"
Now showing items 1-6 of 6
-
Building process and decision-making by advertisers. The case of Internet advertising
Comunicación y Medios; No. 18 (2008): Discursos mediáticos, su producción y su circulación; Pág. 43 - 55. -
Challenges in the formation of the Spanish journalists: European convergence, technological training and permanent professional formation
Comunicación y Medios; No. 28 (2013): El estado del periodismo: desafíos en el siglo de la comunicación; Pág. 40 - 60. -
For a socio-discursive approach of the journalism genres
Comunicación y Medios; No. 19 (2009): Enfoques y temáticas en la investigación sobre medios de comunicación; Pág. 19 - 27. -
Investment in advertising and media pluralism. A comparative approach to the case of the press in Chile
Comunicación y Medios; No. 25 (2012): Publicidad privada y libertad de expresión: problemas, debates y perspectivas de estudio; Pág. 57 - 70. -
Journalism and journalists in France: What sociological approach?
Comunicación y Medios; No. 18 (2008): Discursos mediáticos, su producción y su circulación; Pág. 123 - 139. -
Modernity and media construction of consumption. An approach to Mall Parque Arauco’s strategies
Comunicación y Medios; No. 38 (2018): Revista Comunicación y Medios, Julio-Diciembre. Monográfico: Comunicación y Espacialidades; 138-151.