Browsing Comunicación y Medios by Subject "gender"
Now showing items 1-5 of 5
-
Big Little Lies: a contemporary TV series about the representation of feminine subjectivity and violence against women
Comunicación y Medios; Vol. 28 No. 39 (2019): Revista Comunicación y Medios, Enero-Junio. Monográfico: Documental y Ficción en el Cine Latinoamericano Contemporáneo; 14-25. -
Female candidate word. The limited gender impact on the electoral discourse in Twitter
Comunicación y Medios; Vol. 28 No. 40 (2019): Revista Comunicación y Medios, Jul.-Dic.. Monográfico: Feminismos en la era del algoritmo; 114 - 126. -
In search of beauty, between illusion(s) and efficiency(ies). The impact of advertising for cosmetic slimming products: The moderating role of social comparison strategies
Comunicación y Medios; No. 19 (2009): Enfoques y temáticas en la investigación sobre medios de comunicación; Pág. 85 - 98. -
When women are violent: an analysis of the media facing feminine leading role
Comunicación y Medios; No. 30 (2014): Violencia de Género y Comunicación; Pág. 201 - 213. -
Woman Teenage Years. Audiovisual Female Stereotypes and Prototypes in Disney Channel
Comunicación y Medios; No. 23 (2011): Comunicación y edades de vida (II); Pág. 37 - 46.