Browsing Comunicación y Medios by Subject "television"
Now showing items 1-9 of 9
-
Crisis of Public Space and ‘Aesthetization’ of Politics: Towards a New Audio-visual Democracy
Comunicación y Medios; No. 20 (2009): Imagen y política; Pág. 73 - 90. -
Descriptive Analysis of Children Television Programming in Chile
Comunicación y Medios; No. 23 (2011): Comunicación y edades de vida (II); Pág. 08 - 15. -
Diversity behind bars: Gender stereotypes and identity in Orange is the New Black
Comunicación y Medios; No. 37 (2018): Revista Comunicación y Medios, Enero-Junio. Monográfico: Ficciones Televisivas Contemporáneas; 79-92. -
Looking back: Gender stereotypes and archetypes in Spanish historical series (2011 – 2018)
Comunicación y Medios; Vol. 29 No. 41 (2020): Enero-Junio. Monográfico: "Ficción Televisiva Latinoamericana: dimensiones y retos en el siglo XXI"; 67-79. -
Some criteria for understanding television interview extracts
Comunicación y Medios; No. 19 (2009): Enfoques y temáticas en la investigación sobre medios de comunicación; Pág. 29 - 41. -
Space in television historical fiction: the nation seen through the past in Gritos de muerte y libertad
Comunicación y Medios; No. 38 (2018): Revista Comunicación y Medios, Julio-Diciembre. Monográfico: Comunicación y Espacialidades; 112-124. -
Teenagers and TV News. Critic and Concerned Audiences
Comunicación y Medios; No. 20 (2009): Imagen y política; Pág. 91 - 105. -
Television news programs as tools of social discipline: an analysis of femicides’ coverage in Chile
Comunicación y Medios; No. 30 (2014): Violencia de Género y Comunicación; Pág. 26 - 40. -
Woman Teenage Years. Audiovisual Female Stereotypes and Prototypes in Disney Channel
Comunicación y Medios; No. 23 (2011): Comunicación y edades de vida (II); Pág. 37 - 46.