Show simple item record

Evaluation-Self Evaluation-Co Evaluation: innovations in the teaching of architecture

dc.creatorApip G., Alfredo
dc.date2006-01-01
dc.date.accessioned2019-04-15T13:51:35Z
dc.date.available2019-04-15T13:51:35Z
dc.identifierhttps://dearquitectura.uchile.cl/index.php/RA/article/view/28254
dc.identifier10.5354/0719-5427.2006.28254
dc.identifier.urihttp://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/33217
dc.descriptionLa objetivización de la evaluación en la docencia del “taller de arquitectura” es importante para formar al alumno no sólo en lo disciplinar sino también en lo personal. El siguiente artículo contiene una experiencia docente al respecto.es-ES
dc.descriptionBased on teaching experience the author proposes an objective look at the evaluation process in the Studio, which is important for students in a professional and personal level.en-US
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad de Chile. Facultad de Arquitectura y Urbanismoes-ES
dc.relationhttps://dearquitectura.uchile.cl/index.php/RA/article/view/28254/29951
dc.sourceRevista de Arquitectura; Vol. 12 Núm. 14 (2006): Arquitectura como acción docente; Pág. 47-49es-ES
dc.source0719-5427
dc.source0716-8772
dc.titleEvaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de talleres-ES
dc.titleEvaluation-Self Evaluation-Co Evaluation: innovations in the teaching of architectureen-US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record