Now showing items 1-3 of 3

    • LEARNING STRATEGIES OF AUTONOMOUS MEDICAL STUDENTS 

      Márquez U, Carolina; Universidad de Concepción; Fasce H, Eduardo; Universidad de Concepción; Ortega B, Javiera; Universidad de Concepción; Bustamante D, Carolina; Universidad de Concepción; Pérez V, Cristhian; Universidad de Concepción; Ibáñez G, Pilar; Universidad de Concepción; Ortiz M, Liliana; Universidad de Concepción; Espinoza P, Camila; Universidad de Concepción; Bastías V, Nancy; Universidad de Concepción. Revista Médica de Chile; Vol. 143, núm. 12 (2015): DICIEMBRE 2015
    • RELATIONSHIP BETWEEN SELF-DIRECTED LEARNING WITH LEARNING STYLES AND STRATEGIES IN MEDICAL STUDENTS. 

      Márquez U, Carolina; Universidad de Concepción; Fasce H, Eduardo; Universidad de Concepción; Pérez V, Cristhian; Universidad de Concepción; Ortega B, Javiera; Universidad de Concepción; Parra P, Paula; Universidad de Concepción; Ortiz M, Liliana; Universidad de Concepción; Matus B, Olga; Universidad de Concepción; Ibáñez G, Pilar; Universidad de Concepción. Revista Médica de Chile; Vol. 142, núm. 11 (2014): NOVIEMBRE 2014
    • THE EDUCATIONAL CONTEXT TO TRAIN HEALTH CARE PROFESSIONALS. A QUALITATIVE APPROACH 

      Matus B, Olga; Universidad de Concepción; Ortega B, Javiera; Universidad de Concepción; Parra P, Paula; Universidad de Concepción; Ortiz M, Liliana; Universidad de Concepción; Márquez U, Carolina; Universidad de Concepción; Stotz R, Melita; Universidad de Concepción; Fasce H, Eduardo; Universidad de Concepción. Revista Médica de Chile; Vol. 145, núm. 7 (2017): JULIO 2017