Show simple item record

dc.creatorSepúlveda, Ricardo
dc.date2015-01-27
dc.date.accessioned2019-04-16T14:00:28Z
dc.date.available2019-04-16T14:00:28Z
dc.identifierhttps://lenguasmodernas.uchile.cl/index.php/LM/article/view/36115
dc.identifier.urihttp://revistaschilenas.uchile.cl/handle/2250/38212
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad de Chile. Facultad de Filosofía y Humanidadeses-ES
dc.relationhttps://lenguasmodernas.uchile.cl/index.php/LM/article/view/36115/37813
dc.sourceLenguas Modernas; Núm. 43 (2014): Primer Semestre; Pág. 113 - 114es-ES
dc.source0719-5443
dc.source0716-0542
dc.titleKrystyna Droździał-Szelest y Mirosław Pawlak (Eds.) Psycholinguistic and Sociolinguistic Perspectives on Second Language Learning and Teaching. Studies in Honor of Waldemar Marton Heidelberg: Springer 2013, 250 páginas ISBN: 978-3-642-23547-4es-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record