Revista Academia & Negocios: Recent submissions
Now showing items 221-240 of 270
-
Ontoteleological Constitution of Entrepreneurship
Revista Academia & Negocios; Vol 3, No 1 (2017); 1-10. -
2014 Tax reform and effect on the chilean stock market
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 2 (2017); 53-72. -
Relationship between the direct fiscal funding, the quality of faculty and scientific production of institutions belonging to the Chilean Traditional Universities
Revista Academia & Negocios; Vol 1, No 1 (2015); 33-44. -
Chinese companies internationalization strategies: the case of automotive industry in the South American market
Revista Academia & Negocios; Vol 4, No 2 (2019); 115-130. -
Managing sale forces: An exploratory study of the Chilean companies using the Delphi method
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 2 (2017); 1-16. -
How to create a business model: Taxiwoman case study
Revista Academia & Negocios; Vol 1, No 2 (2016); 105-114. -
Gestión, innovación y resultados empresariales bajo la teoría de Recursos y Capacidades
Revista Academia & Negocios; Vol 3, No 1 (2017); 35-50. -
Comparative study of external variables that influence the decision to purchase sports equipment by young people
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 1 (2016); 19-32. -
Factores que explican la intención de compra en el sector de la telefonía móvil en el gran Concepción
Revista Academia & Negocios; Vol 1, No 2 (2016); 69-78. -
Characteristics of commuters in Chile: an insight into the future creation of a new region
Revista Academia & Negocios; Vol 3, No 1 (2017); 51-68. -
Análisis exploratorio de los efectos económicos de la constitución de las nuevas regiones en Chile y diagnóstico del caso de la provincia de Ñuble
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 1 (2016); 33-40. -
Wine consumption and purchase habits characterization in the Chillán city, Chile
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 2 (2017); 73-84. -
¿Homo Sapiens or Ogre Sapiens? gnaw hard heads
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 1 (2016); 7-18. -
Virgin Mobile case: An approach to the theory of experiential marketing
Revista Academia & Negocios; Vol 1, No 1 (2015); 13-32. -
Managing humorously: a step towards a leadership excellence
Revista Academia & Negocios; Vol 1, No 1 (2015); 1-12. -
Important aspects in the consolidation of a company: A look from the trade sector
Revista Academia & Negocios; Vol 3, No 1 (2017); 11-22. -
Supply chain analysis by ABC classification: the case of a Mexican company
Revista Academia & Negocios; Vol 4, No 2 (2019); 83-94. -
psychological tests and interviews key uses and applications in the selection and integration of companies
Revista Academia & Negocios; Vol 1, No 2 (2016); 79-90. -
Estilos de liderazgo y satisfacción laboral en trabajadores de establecimientos de atención primaria en salud de la comuna de Chillán
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 1 (2016); 41-56. -
Relaciones de poder y estrategia, entre los actores implicados en la propuesta de Bulnes, como capital provincial dentro del proyecto Ñuble Región
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 2 (2017); 43-52.