Revista Academia & Negocios: Recent submissions
Now showing items 201-220 of 270
-
Role of business schools, through their students, in the context of a regional innovation system: UCSC case Biobio region
Revista Academia & Negocios; Vol 1, No 1 (2015); 57-68. -
Factors driving entrepreneurship of a student in the city of Concepción
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 1 (2016); 1-6. -
Prospective strategic, technological monitoring and competitive intelligence on the Technological Institute of Soledad Atlantic
Revista Academia & Negocios; Vol 1, No 2 (2016); 115-124. -
Rasgos de personalidad de exportadores mexicanos con éxito
Revista Academia & Negocios; Vol 3, No 1 (2017); 23-34. -
Aprendizaje organizacional en Pymes y cadenas globales de valor
Revista Academia & Negocios; Vol 5, No 1 (2019); 99-108. -
Motivations for Manipulating Management Net Profit Accounting
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 1 (2016); 57-70. -
El capital social como atributo distintivo de los donadores millennial: el caso de México
Revista Academia & Negocios; Vol 5, No 1 (2019); 45-60. -
Linkages and absorptive capacity of medical device manufacturers
Revista Academia & Negocios; Vol 5, No 1 (2019); 15-28. -
Income tax and value creation in Colombian companies
Revista Academia & Negocios; Vol 5, No 1 (2019); 71-84. -
“That is OK, he is a good fellow”: introducing the outcomes dichotomy for corporate networks of interlocking directorates
Revista Academia & Negocios; Vol 5, No 1 (2019); 123-134. -
Examining the effect of corporate and capital structure on operational efficiency in Chilean firms
Revista Academia & Negocios; Vol 5, No 1 (2019); 109-122. -
Rational and impulsive purchasing behavior of young students in shopping centers
Revista Academia & Negocios; Vol 5, No 1 (2019); 61-70. -
Reporte Integrado como herramienta de transparencia empresarial
Revista Academia & Negocios; Vol 4, No 2 (2019); 71-82. -
Caracterización de la decisión de compra: modelo ZMOT en el sector tecnológico de Chile
Revista Academia & Negocios; Vol 3, No 1 (2017); 69-82. -
Cómo crear un modelo de negocio: el caso de Taxiwoman
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 1 (2016); 71-79. -
Modelo de negocio para producción de carne bovina en Chile
Revista Academia & Negocios; Vol 4, No 2 (2019); 61-70. -
Work-life balance practices and organizational commitment of academics at a Chilean University
Revista Academia & Negocios; Vol 4, No 2 (2019); 13-22. -
A look of economic, symbolic aspects and emotions as part of a set of practices that determine consumer experiences luxury goods
Revista Academia & Negocios; Vol 1, No 1 (2015); 45-55. -
Conceptualización del neuromarketing: su relación con el mix de marketing y el comportamiento del consumidor
Revista Academia & Negocios; Vol 1, No 2 (2016); 91-104. -
On the linkage between public policies and exporting activity in Aguascalientes, Mexico
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 2 (2017); 17-28.