Browsing Perspectivas de la Comunicación by Subject "Twitter"
Now showing items 1-5 of 5
-
Brechas en el consumo de información política en Chile: televisión, prensa y plataformas de redes sociales (2011-2019)
Perspectivas de la Comunicación - ISSN 0718-4867; Vol. 15 Núm. 1 (2022): Enero-junio; 77-109. -
Collective action in network and political perception of netizens in Mexico
Perspectivas de la Comunicación - ISSN 0718-4867; Vol. 12 No. 2 (2019): Julio - Diciembre; 89-126. -
Disinformation and fact-checking in the 2019 Uruguayan elections. The case of Verificado Uruguay.
Perspectivas de la Comunicación - ISSN 0718-4867; Vol. 14 Núm. 1 (2021): enero - junio; 89-112. -
Líderes políticas argentinas en Twitter. Un estudio en el marco de las elecciones 2017
Perspectivas de la Comunicación - ISSN 0718-4867; Vol. 12 No. 2 (2019): Julio - Diciembre; 221-243. -
The context of perception generated on Twitter for the Spanish electoral debates of December 2015 and June 2016: treatment of the credibility factors by the candidates
Perspectivas de la Comunicación - ISSN 0718-4867; Vol. 13 No. 2 (2020): Julio - diciembre; 105-151.