Browsing Cuadernos. Info by Title
Now showing items 476-495 of 1339
-
From Betty, la fea to Ugly Betty. Circulation and adaptation of TV narratives
Cuadernos.info; No. 33 (2013): Dossier: Las nuevas Audiencias; 99-112. -
From COP12 in Nairobi (2006) to COP15 in Copenhagen (2009): Coverage of Climate Change in Online Spanish-Speaking Media
Cuadernos.info ; Núm. 37 (2015): Hacia una mirada iberoamericana del periodismo y las comunicaciones; 107-119. -
From digital cinema to cloud computing in the film consumption of young Ecuadorians
Cuadernos.info; núm. 44: Medios y Sociedad en el Cono Sur; 195-208. -
From digital cinema to cloud computing in the film consumption of young Ecuadorians
Cuadernos.info; No. 44 (2019): MEDIA AND SOCIETY IN SOUTHERN CONE; 195-208. -
From digital hegemony to electoral defeat: majority illusion in the Chilean constitutional plebiscite
Cuadernos.info; No. 53 (2022); 70-94. -
Fundamentación y texto del anteproyecto de modificación de la ley 16.643
Cuadernos.info; núm. 2: I (Enero- Diciembre). -
Fundamentación y texto del anteproyecto de modificación de la ley 16.643
Cuadernos.info ; Núm. 2 (1985): Enero- Diciembre; 211-219. -
¿Fútbol de verdad? Observaciones narratológicas sobre los relatos en vivo
Cuadernos.info; núm. 14: TEMAS GENERALES; 74-81. -
¿Fútbol de verdad? Observaciones narratológicas sobre los relatos en vivo
Cuadernos.info ; Núm. 14 (2001): TEMAS GENERALES. -
Gay love in two Argentinean soap operas. Between the reproduction of and the opposition to heteronormativity
Cuadernos.info; núm. 41: Comunicación y Política; 141-154. -
Gay love in two Argentinean soap operas. Between the reproduction of and the opposition to heteronormativity
Cuadernos.info ; Núm. 41 (2017): Comunicación y Política; 141-154. -
Gender capital and vertical segregation: effects on creative advertising trajectory
Cuadernos.info; núm. 42: Social media, branding y consumo; 197-215. -
Gender capital and vertical segregation: effects on creative advertising trajectory
Cuadernos.info ; Núm. 42 (2018): Social media, branding y consumo; 197-215. -
Gender pluralism and sexual diversity in the Chilean television
Cuadernos.info; núm. 42: Social media, branding y consumo; 119-134. -
Gender pluralism and sexual diversity in the Chilean television
Cuadernos.info ; Núm. 42 (2018): Social media, branding y consumo; 119-134. -
Gender Relations in Cartoons Shown by the Chilean TV
Cuadernos.info ; Núm. 21 (2007): TEMAS GENERALES; 34-47. -
Genesis of technical advertising in Spain. The case of El Bazar Murciano (1892-1929)
Cuadernos.info ; Núm. 48 (2021); 166-188. -
Genre and television fiction: New femininities and masculinities in the Mexican series Club de Cuervos?
Cuadernos.info; No. 51 (2022); 288-309. -
Gestión de crisis. Teoría y práctica de un modelo comunicacional
Cuadernos.info; núm. 27: TEMA CENTRAL: COMUNICACIÓN ESTRATÉGICA; 137. -
Gestión de crisis. Teoría y práctica de un modelo comunicacional
Cuadernos.info ; Núm. 27 (2010): TEMA CENTRAL: COMUNICACIÓN ESTRATÉGICA; 137.