Browsing Cuadernos. Info by Title
Now showing items 519-538 of 1426
-
Gay love in two Argentinean soap operas. Between the reproduction of and the opposition to heteronormativity
Cuadernos.info; núm. 41: Comunicación y Política; 141-154. -
Gay love in two Argentinean soap operas. Between the reproduction of and the opposition to heteronormativity
Cuadernos.info; No. 41 (2017): Dossier: Comunicación y Política; 141-154. -
Gender capital and vertical segregation: effects on creative advertising trajectory
Cuadernos.info; núm. 42: Social media, branding y consumo; 197-215. -
Gender capital and vertical segregation: effects on creative advertising trajectory
Cuadernos.info; No. 42 (2018): Dossier: Social media, branding y consumo: Analizando cadenas de valor comunicacionales; 197-215. -
Gender disparities in the media coverage of local electoral campaigns in Mexico
Cuadernos.info; No. 39 (2016): Dossier: Comunicación y género: viejos problemas, nuevos desafíos; 87-99. -
Gender pluralism and sexual diversity in the Chilean television
Cuadernos.info; núm. 42: Social media, branding y consumo; 119-134. -
Gender pluralism and sexual diversity in the Chilean television
Cuadernos.info; No. 42 (2018): Dossier: Social media, branding y consumo: Analizando cadenas de valor comunicacionales; 119-134. -
Gender Relations in Cartoons Shown by the Chilean TV
Cuadernos.info ; Núm. 21 (2007): TEMAS GENERALES; 34-47. -
Genesis of technical advertising in Spain. The case of El Bazar Murciano (1892-1929)
Cuadernos.info; No. 48 (2021): Temas Generales: Cambio y Continuidad 2.0; 166-188. -
Genre and television fiction: New femininities and masculinities in the Mexican series Club de Cuervos?
Cuadernos.info; No. 51 (2022): Temas Generales: Tributo a Mar de Fontcuberta Balaguer (1946-2021); 288-309. -
Gestión de crisis. Teoría y práctica de un modelo comunicacional
Cuadernos.info; núm. 27: TEMA CENTRAL: COMUNICACIÓN ESTRATÉGICA; 137. -
Gestión de crisis. Teoría y práctica de un modelo comunicacional
Cuadernos.info ; Núm. 27 (2010): TEMA CENTRAL: COMUNICACIÓN ESTRATÉGICA; 137. -
Gestión de medios: periodistas en la cuerda floja
Cuadernos.info; núm. 19: TEMAS GENERALES. -
Gestión de medios: periodistas en la cuerda floja
Cuadernos.info ; Núm. 19 (2006): TEMAS GENERALES; 56-61. -
Géneros y formas de inserción publicitaria en la televisión española: regulación vs. práctica
Cuadernos.info; núm. 34: Evolución y Futuro de la Publicidad; 61-80. -
Globalización y estructura de propiedad de las agencias publicitarias uruguayas
Cuadernos.info; núm. 34: Evolución y Futuro de la Publicidad; 103-112. -
Globalization and ownership of Uruguayan advertising agencies
Cuadernos.info; No. 34 (2014): Dossier: Evolución y Futuro de la Publicidad; 103-112. -
Government advertising in Argentina between 2000-2017: exponential growth, electoral usufruct and media crisis
Cuadernos.info; núm. 44: Medios y Sociedad en el Cono Sur; 99-115. -
Government advertising in Argentina between 2000-2017: exponential growth, electoral usufruct and media crisis
Cuadernos.info; No. 44 (2019): MEDIA AND SOCIETY IN SOUTHERN CONE; 99-115. -
Grado de planificación y gestión estratégica en el proceso de branding en los clubes LFP en España
Cuadernos.info; núm. 34: Evolución y Futuro de la Publicidad; 93-102.