Browsing Cuadernos. Info by Subject "Facebook"
Now showing items 1-10 of 10
- 
Are politicians politically engaged? Analysis of the political engagement 2.0 developed through Facebook . Cuadernos.info; No. 39 (2016): Dossier: Comunicación y género: viejos problemas, nuevos desafíos; 135-150
- 
Chile 2021: Populism, Divisive Issues, and the Rise of New Parties on Facebook. . Cuadernos.info; No. 58 (2024): Dossier: "Comunicación organizacional, estratégica y relaciones públicas en América Latina: convergencias y divergencias" y Temas Generales; 208-229
- 
Communication about cancer on Facebook. Organizations of Argentina, Chile, Colombia and Spain . Cuadernos.info; No. 38 (2016): Dossier: Comunicación y Salud; 35-50
- 
Machine learning for cross-platform political communication research: Argentine government and opposition in Facebook, Instagram and Twitter . Cuadernos.info; No. 55 (2023): Temas Generales: En búsqueda de la identidad de las comunicaciones: la riqueza de una visión multifacética ; 256-280
- 
Motivational correlates of the use of and the satisfaction with Facebook in Spanish youth . Cuadernos.info; No. 38 (2016): Dossier: Comunicación y Salud; 107-119
- 
Personal photos of adolescents of popular areas on Facebook . Cuadernos.info; No. 35 (2014): Dossier: Comunicación y Educación: Ampliando las fronteras; 209-217
- 
Political information in social media and electoral participation: evidence from Chile using Full Matching . Cuadernos.info; No. 53 (2022): Temas Generales: Investigación de la comunicación en Iberoamérica: una paleta diversa; 95-116
- 
Production and consumption of news in social digital networks in Brazil: proximity as news value for journalists and readers . Cuadernos.info; No. 46 (2020): Temas Generales; 178-202
- 
Social networks and electoral campaigns in Latin America. A comparative analysis of the cases of Spain, Mexico and Chile . Cuadernos.info; No. 41 (2017): Dossier: Comunicación y Política; 19-40
- 
Transmedia, fiction series and social networks. The case of Pulseras Rojas in the oficial Facebook group (Antena 3. Spain) . Cuadernos.info; No. 34 (2014): Dossier: Evolución y Futuro de la Publicidad; 115-131