Universidad Finis Terrae: Recent submissions
Now showing items 81-100 of 164
-
Aknowledgements
Revista de Educación Religiosa; Vol. 1 No. 2 (2019); 131-132. -
Book reviews
Revista de Educación Religiosa; Vol. 1 No. 3 (2019); 139-143. -
Editorial
Revista de Educación Religiosa; Vol. 1 No. 2 (2019); 7-8. -
Aknowledgements
Revista de Educación Religiosa; Vol. 1 No. 3 (2019); 145. -
Reseñas
Revista de Educación Religiosa; Vol. 1 No. 2 (2019); 123-130. -
Is the university ministry prepared for inclusive work with young people? Approaches from physical disability
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 3 (2021); 56-80. -
. Social transformation in Latin America: A pending chalenge for catechesis
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 2 (2021); 105-118. -
. Listening and voice as accompaniment tools for catechesis in virtual contexts
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 2 (2021); 65-84. -
The virtual world as a new narthex for catechesis
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 2 (2021); 85-104. -
Catequesis para una nueva normalidad. Pistas provocativas: Javier Díaz Tejo, Abimar Oliveira de Moraes y Hosffman Ospino (Eds.) (2021). Ediciones Universidad Finis Terrae.
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 2 (2021); 167-169. -
Fortunato Berríos, vida, obra y época de un presbítero notable: Jorge Valderrama Gutiérrez, 2020. Talca.
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 2 (2021); 170-172. -
Interview: Community gardens, an experience of integral ecology
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 2 (2021); 157-166. -
Encuentro Iberoamericano de Catequetas 2020: SCALA-AECA, 2020. Ediciones Universidad Finis Terrae.
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 2 (2021); 173-176. -
Some of lime and some of sand: Catechesis in Argentina
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 2 (2021); 139-156. -
The dilemma of religious teaching in Europe: teaching to believe or to live together?
Revista de Educación Religiosa; Vol. 1 No. 3 (2019); 9-36. -
. Narrative catechesis: a fundamental and programmatic aproach
Revista de Educación Religiosa; Vol. 1 No. 3 (2019); 59-83. -
Transforming religious education into a key to welcoming and integrating difference
Revista de Educación Religiosa; Vol. 1 No. 3 (2019); 37-58. -
The importance of integrating the emotional integration in teacher training and performance
Revista de Educación Religiosa; Vol. 1 No. 3 (2019); 85-112. -
Outstanding Brothers of La Salle in educating the faith in Chile
Revista de Educación Religiosa; Vol. 1 No. 3 (2019); 113-137. -
Editorial
Revista de Educación Religiosa; Vol. 1 No. 3 (2019); 7-8.