Universidad Finis Terrae: Recent submissions
Now showing items 101-120 of 164
-
Ecological education in the light of Laudato si’ and its relationship with other knowledge in the dimension of Religious Education
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 3 (2021); 120-138. -
An example of research with young people: The relationship between religious education in high school and catholic university
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 3 (2021); 102-119. -
The prevention of child and adolescent sexual abuse in an ecclesial context: Socio-educational action programs and strategies
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 3 (2021); 30-55. -
Approaches to Religious Education in a non-parametric perspective
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 3 (2021); 81-101. -
School Religious Education options to promote pluralism in the school
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 3 (2021); 9-29. -
School Religious Education in the public educational system of Costa Rica
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 3 (2021); 139-152. -
Acknowledgments
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 2 (2021); 177. -
Editorial
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 2 (2021); 7-8. -
Editorial
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 3 (2021); 7-8. -
Acknowledgements
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 3 (2021); 153. -
Spiritual development in the School: Approach from the perceptions of the directors
Revista de Educación Religiosa; Vol. 1 No. 2 (2019); 103-122. -
Ecoteology for pedagogical practice: a strategy to return to the origin of being
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 1 (2020); 73-101. -
. School ministry: space for a believing synthesis of knowledge and experiences oriented to integral formation
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 1 (2020); 41-72. -
. Religious education in the 21st century: a formative response to new scenarios
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 1 (2020); 9-39. -
Sexual abuse of the Church in Chile: a debt of the local Catechetics
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 1 (2020); 131-155. -
Apóstoles en la línea del fuego. Vivencias y reflexiones desde la EREC ante la pandemia: Javier Díaz Tejo (Ed.), 2020. Ediciones Universidad Finis Terrae.
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 1 (2020); 189-190. -
Apóstoles en la línea del fuego. Vivencias y reflexiones desde la EREC ante la pandemia: Javier Díaz Tejo (Ed.), 2020. Ediciones Universidad Finis Terrae.
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 1 (2020); 194-197. -
Religión Católica. Una asignatura con nuevas oportunidades y desafíos: Javier Díaz Tejo (Ed.), 2020. Ediciones Universidad Finis Terrae.
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 1 (2020); 177-180. -
Semiotics and Education in the Human Sciences. Notes on theories and methods of semiotics in educational research.: Luis Serrano Aldana, 2020. Sciencia-Scripts.
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 1 (2020); 185-188. -
Después de la pandemia, ¿qué catequesis? Javier Díaz Tejo (Ed.), 2020. Ediciones Universidad Finis Terrae.
Revista de Educación Religiosa; Vol. 2 No. 1 (2020); 181-184.