Browsing Revista Academia & Negocios by Title
Now showing items 183-202 of 251
-
Quality as an intangible market demand and sustainable organizations
RAN - Revista Academia & Negocios; Vol. 8 No. 1 (2022); 111-124. -
Rasgos de personalidad de exportadores mexicanos con éxito
Revista Academia & Negocios; Vol 3, No 1 (2017); 23-34. -
Rasgos de personalidad de exportadores mexicanos con éxito
RAN - Revista Academia & Negocios; Vol. 3 No. 1 (2017); 23-34. -
Rasgos de personalidad de marca: el caso de las AFP en Chile
Revista Academia & Negocios; Vol 3, No 2 (2018); 67-80. -
Rational and impulsive purchasing behavior of young students in shopping centers
Revista Academia & Negocios; Vol 5, No 1 (2019); 61-70. -
Rational and impulsive purchasing behavior of young students in shopping centers
RAN - Revista Academia & Negocios; Vol. 5 No. 1 (2019); 61-70. -
Reduction maternal death rate in Mexico: from the perspective of idealism of development
RAN - Revista Academia & Negocios; Vol. 10 No. 1 (2024); 179-192. -
Reforma tributaria de 2014 y efecto en el mercado bursátil chileno
RAN - Revista Academia & Negocios; Vol. 2 No. 2 (2017); 53-72. -
Relaciones de poder y estrategia, entre los actores implicados en la propuesta de Bulnes, como capital provincial dentro del proyecto Ñuble Región
Revista Academia & Negocios; Vol 2, No 2 (2017); 43-52. -
Relaciones de poder y estrategia, entre los actores implicados en la propuesta de Bulnes, como capital provincial dentro del proyecto Ñuble Región
RAN - Revista Academia & Negocios; Vol. 2 No. 2 (2017); 43-52. -
Relationship between the direct fiscal funding, the quality of faculty and scientific production of institutions belonging to the Chilean Traditional Universities
Revista Academia & Negocios; Vol 1, No 1 (2015); 33-44. -
Renegotiation of NAFTA and its effect on the Mexican auto-parts industry
Revista Academia & Negocios; Vol 5, No 1 (2019); 85-98. -
Renegotiation of NAFTA and its effect on the Mexican auto-parts industry
RAN - Revista Academia & Negocios; Vol. 5 No. 1 (2019); 85-98. -
Reporte Integrado como herramienta de transparencia empresarial
Revista Academia & Negocios; Vol 4, No 2 (2019); 71-82. -
Responsabilidad Social Empresarial de los servicios hoteleros: valoración de los consumidores
Revista Academia & Negocios; Vol 4, No 2 (2019); 107-114. -
Retención del talento humano tecnológico: el caso de una consultora chilena
RAN - Revista Academia & Negocios; Vol. 10 No. 1 (2024); 198-201. -
Reviewers Acknowledgement 2022
RAN - Revista Academia & Negocios; Vol. 8 No. 2 (2022). -
Reviewers Acknowledgement 2023
RAN - Revista Academia & Negocios; Vol. 9 No. 2 (2023). -
Role of business schools, through their students, in the context of a regional innovation system: UCSC case Biobio region
Revista Academia & Negocios; Vol 1, No 1 (2015); 57-68. -
Sensory marketing in the women's fashion sector: The smell of the shops in Madrid
Revista Academia & Negocios; Vol 7, No 1 (2021); 31-40.