Browsing Universidad Católica del Maule by Title
Now showing items 1273-1292 of 2431
-
Más allá de la brecha salarial:
Cuadernos de Sociología; Vol. 2 Núm. 2 (2017): Cuadernos de Sociología; 28-34. -
Mcardle step test: an equation for estimating the Vo2 max. in physical education student
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 2 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-7. -
Mcardle step test: an equation for estimating the Vo2 max. in physical education student
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 2 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-7. -
Mcardle step test: an equation for estimating the Vo2 max. in physical education student
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 2 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-7. -
Mcardle step test: an equation for estimating the Vo2 max. in physical education student
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 18 Núm. 2 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-7. -
Measurement and Comparison of the body image of girls and boys aged from eleven to fourteen from three different communes of the Araucania Region through the completion of the Body Shape Questionnaire (BSQ)
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 11 Núm. 11 (2010): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 23-28. -
Measurement and comparison of the equilibrium level of 1st and 2nd grade students, by type of educational establishment and sex
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 1 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 33-41. -
Measurement and comparison of the equilibrium level of 1st and 2nd grade students, by type of educational establishment and sex
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 1 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 33-41. -
Measurement and comparison of the equilibrium level of 1st and 2nd grade students, by type of educational establishment and sex
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 1 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 33-41. -
Measurement and comparison of the equilibrium level of 1st and 2nd grade students, by type of educational establishment and sex
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 1 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 33-41. -
Measuring the physical condition of student Teaching in Physical Education, using the specialty SIMCE
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 14 Núm. 1 (2013): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 21-29. -
" Memoria de ciego” (o te arrancaré los ojos)
Cuadernos de Sociología; Núm. 7 (2020): Cuadernos de Sociología; 66-67. -
" Memoria de ciego” (o te arrancaré los ojos)
Cuadernos de Sociología; Núm. 7 (2020): Cuadernos de Sociología; 66-67. -
Memories of peasants women of the valle y of Aconcagua to 50 years of the Chilean Agrarian Reform
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 4 Núm. 1 (2018): Revista Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 102-120. -
Memories of peasants women of the valle y of Aconcagua to 50 years of the Chilean Agrarian Reform
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 4 Núm. 1 (2018): Revista Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 102-120. -
Memories of peasants women of the valle y of Aconcagua to 50 years of the Chilean Agrarian Reform
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 4 Núm. 1 (2018): Revista Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 102-120. -
Memories of peasants women of the valle y of Aconcagua to 50 years of the Chilean Agrarian Reform
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 4 Núm. 1 (2018): Revista Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 102-120. -
Memory supports
Palabra y Razón; Núm. 23 (2023): Palabra y Razón; 68-83. -
Methodologic - Orientation to teach relational psichomotor domain at school
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 1 Núm. 1 (1998): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 7-15. -
Métodos de enseñanza de la lectura en estudiantes de pregrado de Educación Básica
Convergencia Educativa; Núm. 3 (2014): Convergencia Educativa; 101-114.